Avem un termen de returnare de 14 zile, astfel încât consumatorul are dreptul de a anula achiziția fără a da un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intră în posesia fizică a produselor.

CONDIȚIILE ȘI ETAPELE DE RETURNARE A PRODUSELOR

1. Consumatorul comunică decizia de returnare prin e-mail la adresa info@zuperprotools.com în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii fizice a produselor. Această comunicare va include numărul și tipul de produse care urmează să fie returnate, numele complet și, dacă clientul este de acord să primească plata de returnare prin transfer bancar, contul bancar în format IBAN (24 de caractere – cifre și litere).

2. În termen de maximum 2 zile lucrătoare, reprezentanții ZuperPRO vor răspunde prin e-mail clientului, indicând singura adresă valabilă pentru trimiterea coletului de retur.

3. Clientul va ambala corespunzător produsul și apoi îl va expedia cu plata cheltuielilor de transport la adresa indicată de ZuperPRO Tools, prin orice serviciu de curierat rapid, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data primirii răspunsului de la ZuperPRO Tools.

4. În termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului cu produsele returnate, ZuperPRO Tools va informa clientul cu privire la gradul de uzură constatat pentru fiecare dintre produsele returnate și va rambursa valoarea corespunzătoare prin același mijloc prin care l-a primit sau prin transfer bancar, cu acordul clientului, după cum urmează:

  • Rambursarea integrală se va face pentru produsele returnate în ambalajul lor original, nefolosite, nedeteriorate și fără urme de uzură (produsele fiind în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și cu documentele de însoțire, dacă este cazul).
  • Se va efectua o rambursare parțială pentru produsele returnate fără ambalajul original sau cu semne de uzură: ZuperPRO va determina gradul de uzură al fiecărui produs și va reduce suma rambursată în mod corespunzător. Produsul poate fi returnat numai dacă clientul este de acord cu o reducere a valorii returnate cu cel puțin 20% din prețul de achiziție sau mai mult, în funcție de gradul de uzură, și declară că a fost informat cu privire la toate condițiile de returnare înainte de a face achiziția.
  • Se va acorda o rambursare integrală a cheltuielilor de expediere pentru comanda inițială.
  • Nu se va acorda nici o rambursare pentru taxele de expediere de returnare suportate de către client

ZuperPRO Tools nu va accepta primirea de colete cu produse returnate în niciunul dintre aceste cazuri:

  • Clientul nu a comunicat decizia de returnare prin e-mail în termenul prevăzut
  • Clientul nu a plătit costul transportului de returnare
  • Clientul a trimis coletul de retur la o altă adresă decât cea indicată de ZuperPRO.

Comenzile pentru care clientul solicită anularea după ce pachetul a fost ridicat de curier vor fi rambursate numai după ce am primit înapoi produsele, prin deducerea costurilor de transport din prețul total plătit de client pentru produse și transport. Notă importantă: costurile reale de expediere pot fi mai mari decât cele facturate clientului (estimate la 30 RON / comandă). În cazul în care pachetul este refuzat de către client, se vor deduce, de asemenea, costurile de returnare (estimate la 30 RON / comandă).