Plasarea comenzii

Pentru a plasa comanda, răsfoiți produsele și utilizați butonul de adăugare în coș. Asigurați-vă că alegeți accesoriile și configurațiile corecte ale produsului. Dacă aveți nevoie de ajutor sau de informații suplimentare, ne puteți scrie oricând pe WhatsApp folosind butonul din bara de sus și vă vom răspunde cât mai curând posibil.

După ce ați terminat de adăugat produsele în coș, ați introdus informațiile de facturare și de expediere, ați ales metoda de plată și ați plasat cu succes comanda, veți primi o confirmare prin e-mail sau SMS. În funcție de metoda de plată pe care ați selectat-o, comanda dvs. va fi procesată imediat sau după primirea plății. Dacă selectați transferul bancar ca metodă de plată, o factură proformă va fi atașată la e-mailul de confirmare a comenzii dumneavoastră. Vă rugăm să folosiți numărul comenzii ca referință pentru transferul bancar. Comanda va fi procesată după ce se primește plata. Informațiile noastre bancare sunt disponibile în e-mailul de confirmare, în factura proformă și pe pagina Despre noi.

Prelucrarea și expedierea comenzilor

Expediem comenzi oriunde în Uniunea Europeană continentală (cu foarte puține excepții). Procesăm toate comenzile în termen de 2 ore lucrătoare și le realizăm din stoc, astfel încât, dacă puteți adăuga un articol în coșul de cumpărături și vă puteți finaliza comanda, îl avem și poate fi expediat astăzi sau a doua zi. Toate produsele noastre sunt în ambalajul lor original și pot avea un ambalaj suplimentar pentru siguranța transportului.

Programul de expediere al depozitului nostru este de luni până vineri între 8.30 și 15.30 Nu putem expedia comenzi sâmbăta, duminica sau în zilele de sărbători legale.

Costurile de expediere și timpii de livrare

Costurile de expediere sunt afișate atunci când finalizați comanda. Veți primi comanda dumneavoastră în intervalul de timp specificat atunci când este afișată opțiunea de expediere. Vă rugăm să rețineți că timpul estimat se referă la zilele lucrătoare și exclude weekend-urile și sărbătorile. În circumstanțe excepționale, pot apărea întârzieri din cauza serviciului de curierat.

Pentru o livrare în siguranță, vă recomandăm cu insistență să deschideți coletul în timp ce persoana care efectuează livrarea este încă prezentă, chiar dacă ambalajul nu prezintă semne vizibile de deteriorare.
Dacă vreunul dintre articolele din interiorul ambalajului este deteriorat, solicitați curierului să întocmească un raport în care să descrie în detaliu deteriorarea articolelor și să includă fotografii. După aceea, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau WhatsApp și vom identifica cea mai bună soluție pentru situația dumneavoastră.
Nu suntem răspunzători și nu putem rambursa clienții pentru situațiile în care curierul nu a fost rugat să întocmească un astfel de raport și produsele sunt livrate deteriorate.